In tempu d'alta temperatura, a ghjente hè faciule per "catturà u focu", è i veiculi sò ancu faciuli per "catturà u focu". Ricertamenti, aghju lettu qualchi nutizie, è a nutizia nantu à a combustione spontanea di vitture hè infinita. Chì provoca l'autoignizione? Tempu caldu, fumu di i freni cumu fà?
Ci hè parechje ragioni per u fumu di u frenu, scuprite i ragiuni specifichi per trattà: 1, se a temperatura di u frenu hè troppu altu è u fumu causatu da frenu frequente, ùn frenate micca spessu per un bellu pezzu. 2, se u cuntenutu urgànicu di a formula di u frenu ùn hè micca qualificatu o u prucessu di fabricazione hè inestabile fumerà, a suluzione hè di rimpiazzà u pad di frenu. 3, a stallazione di u pad di frenu ùn hè micca in u locu risultatu in u fumu di attritu di u frenu, a necessità di reinstallà u pad di frenu.
Quandu u pad di frenu fuma, si suggerisce chì a vittura pò esse parcheggiata in un pianu pianu senza pendenza, mette u frenu di manu off, appiccà neutru, è poi spinghje a vittura per vede, se a spinta ùn pò micca spustà o spinge a vittura. hè più stancu prima di spustà, vale à dì, a rota posteriore hè morta. Sinon, ci hè una altra pussibilità, vale à dì, u fenomenu di fuite di liquidu di frenu à a rotella posteriore sbuchjata nantu à u discu di frenu, a temperatura elevata generata durante u frenu provoca l'evaporazione è ancu a fume ardente. Ùn importa micca quale di e ragioni di sopra o altri prublemi, hè cunsigliatu chì l'amici di a vittura andanu à a tenda di riparazione per fà un cuntrollu, dopu tuttu, a sicurità hè u primu.
Tempu di Postu: Feb-28-2024