1. Frenu quandu si scende in salita
In generale, quandu guidate in discesa, per passà nantu à u frenu di pede, è sviluppà una bona abitudine di pruvà à frenà. Una volta truvate chì ci hè un prublema cù i freni di a vittura, duvete piglià faciule è ùn panicu. Se a vitezza ùn hè micca troppu veloce, pruvate à tirà u frenu di manu prima per vede s'ellu pudete riduce a vitezza. Quandu tira u frenu di manu, fate attenzione à ùn tirà micca troppu veloce o troppu veloce. Se u frenu di manu hè tiratu troppu veloce per via di fattori cum'è a vitezza è l'inerzia, a corda di filu pò rompe, hè tuttu! I pruduttori di i freni di l'auto ricumandenu chì vi assicuratevi di rallentà, è lentamente tirate u frenu di manu à a morte, questu hè u modu più efficau, altrimenti per piacè truvà un altru modu.
2. Pruvate muvimenti falà
Se u frenu di manu ùn hè micca successu, pruvate à catturà l'ingranaggio è vede s'ellu pudete cambià da alta à bassa. Quandu avete amparatu à guidà, duvete avè amparatu à "dui pedali" ingranaggi in avanti è in daretu, nò? O in quali circustanze u maestru vi hà insignatu cumu aduprà? In fatti, questu hè cumu si travaglia quandu pigliate l'attrezzatura. In particulare, Big Foot culpisce l'acceleratore, retrocede, poi chjappà l'acceleratore, poi entra. Perchè s'ellu ùn ci hè micca frenu quandu si scende, a vitezza serà più veloce è più veloce per via di l'inerzia. I gearboxes sò stati difficiuli di apre è di chjude, è a maiò parte di i gearboxes ùn ponu micca mette in bassa marcia, cù questu metudu ci hè un forru d'argentu. Cù un grande oliu di nota di piè di pagina, sabbiate u sincronizatore, è spinghjate cù forza a marcia bassa per rallentà a vittura, è dopu cooperate cù u frenu di manu per rallentà a vittura finu à una fermata.
3. Cunduce à u latu di a strada
Se ùn pudete micca mette in una marcia bassa, ùn vi scantate micca. Fighjate attentamente a strada per vede s'ellu ci sò muntagne intornu. Sè qualcosa, a muntagna à a diritta hè bona (perchè u latu drittu ti ferisce menu, perchè pudete prutegge u più pussibule). Lentamente guidà a vittura à u latu di a strada, afferra fermamente u volante cù e duie mani, è strofinate nantu à a muntagna, ma attente à graffià tuttu u corpu è a muntagna, micca in questu, perchè ùn site micca luntanu. morte ! Assicuratevi di utilizà tutta l'area di u corpu à u latu drittu per toccu a muntagna per aumentà l'attrito è chì a vittura si ferma più veloce. Per piacè nutate ancu chì u volante deve esse tenutu fermamente cù e duie mani per impediscenu chì u volante si scuzzulate è ferite l'ossi di a manu.
4. Attenti quandu guida manca
Se ùn ci hè micca un piccu à a diritta, ma ci hè un piccu à u latu di a cabina, pudete appughjà solu à a manca. À questu puntu, avete bisognu à esse attentu à ùn appoghjate micca solu nantu à a muntagna morta, ma à appughjà un pocu è culpisce un pocu per chì a vittura pò vultà à a strada, poi s'inclina versu a muntagna è tira in daretu. Evite di confià à a morte per deformà a cabina è ferite.
5. Cerca l'arburi è i fiori
S'ellu ùn ci hè micca muntagne da ogni parte, dipende s'ellu ci sò arburi à u latu di a strada. Sì cusì, u trattamentu hè u listessu cum'è sopra. Se no, verificate per vede s'ellu ci sò altri edifici vicinu. In corta, u metudu, apprussimatamente cum'è descrittu sopra, hè solu flexible in a so applicazione.
6. Un crash di cuda hè megliu cà a morte (Truvà una vittura senza un sediu posteriore)
Se nimu di sopra hè soddisfattatu, per via di a velocità crescente di a vittura, hè impussibile di piantà per un pezzu, è hè inevitabbile chì vi scontru u veiculu davanti à a strada, è u periculu serà più grande. À questu tempu. U cornu deve esse sempre sonatu per vede s'ellu u veiculu in fronte hè prubabile di passà. Se a strada permessa hè abbastanza larga, per piacè attraversà prima. Se ùn vulete micca, ùn vi preoccupate micca. Ci hà da chjappà a fronte di a vittura dura (ma ùn culpisce micca i grandi, chì certamenti ti ucciderà). Una volta chì site culpitu, pudete ancu andà uni pochi di più volte finu à chì si ferma. Questu modu, pò esse micca assai amichevule, ma hè impurtante di mantene a vita occupata.
7. Cunduce in terra suave è sabbia
Sì tutte e cundizioni di sopra ùn sò micca scontri, hè bonu per andà drittu. Corri prima, forse vai avanti! Allora tuttu sarà bè. Sè vo culpisce un angulu disgraziatu, dipende di a vitezza di a vittura. Sè site sicuru di un periculu, fate u vostru megliu. Se a vitezza hè troppu veloce è ùn pudete micca superà, duvete verificà per vede s'ellu ci hè un "atterraggio suave". Se a strada ùn hè micca assai prufonda, è ci hè a sabbia è a terra morbida, ghjustu rush in avanti, crede chì u dannu ùn serà micca assai grande, almenu megliu cà flipping over.
8. Fighjate in salita
Sè vo andate in muntagna, u prublema ùn serà micca un prublema. Una volta chì l'oliu hè cullucatu, ùn ci hè micca raghjone per piantà. Tuttavia, a fabbrica di i freni di a vittura ricumandemu chì duvete prestu attenzione à questu tempu. Ancu l'attrezzatura deve esse in salita, duvete impedisce ch'ella slitte in daretu. Prestate attenzione à u muvimentu di u veiculu daretu à voi, è pruvate à stabilisce a direzzione per evitari di scontru cù u veiculu daretu à voi, se u veiculu dopu hè relativamente vicinu, ancu s'ellu aghjunghje più carburante, duvete firmà accantu à u carburante.
9. Reduce a chance di perdita di vita
Se un accidentu hè inevitabbile, scaccià rapidamente l'ughjettu duru. Inoltre, fate attenzione à ùn mette micca i telefoni cellulari, culteddi, penne, buttigli di prufume, lattine di bevande è altre articuli in a vittura, altrimente queste cose seranu piene da voi dopu l'accidentu.
Tempu di Postu: Sep-02-2024